A svédországi Naty alapítója a 90-es évek elején 2 gyermeket nevelő vállalati ügyvédként dolgozott. Véletlenül akadt kezébe egy újságcikk, amely az eldobható pelenkák negatív hatásait ismertette a svéd környezetre.
Ezek szerint minden egyes baba évente fél tonna pelenkát használ, de aggasztóbb volt az a tény, hogy a hagyományos eldobható pelenkák főként műanyagból készültek. A környezeti terhelés volt és nem volt alternatíva. A cikk nyugtalanította és elszánta magát, hogy talál jobb megoldást az akkoriaknál. Így 5 évnyi kutatás, kemény munka és fejlesztések után már teljesen otthagyta ügyvédi állását és piacra dobta az Eco by Naty ökopelenkát. Ezt követték a babaápolási termékek, majd a már jól ismert nadrágpelenkák.
A pelenkák piaci bevezetésénél választhatták volna a pusztán zöld csomagolást, azt állítva, hogy a pelenkák környezetbarátak, mert nincs erre vonatkozó szabályrendszer. De ez a versenytársak játéka.
A Naty csak kiváló minőségű, bioalapanyagokat használ, amelyek akár ötször többe is kerülnek az általános alapanyagoknál. Folyamatosan kutatnak és fejlesztenek, vállalva a kockázatot azért, hogy a meglévőknél sokkal jobb megoldásokat nyújthassanak.
A Naty nem a könnyű utat választotta – olyan szervezetek biztosítják a káros anyagoktól mentes, környezetbarát összetételt, amelyeknél a legszigorúbb szabályrendszernek kell megfelelni.
“Ma az Eco by Naty pelenka piacvezető a környezetbarát szegmensben. Ez azt mutatja, hogy a fogyasztók a tényleges ökológiai értékre törekszenek anélkül, hogy kompromisszumokat kellene kötniük. Az évek során milliókat fektettünk az úttörő technológiába, az ökológiai fejlődésbe, és elhatároztam, hogy ez a jövőben is így marad. A Naty-t azzal a szándékkal indítottam, hogy a természet számára barátságosabb, a gyermek számára egészségesebb és kiemelkedő, kiváló minőségű termékeket készítsek.”
Marlene Sandberg, ügyvezető és alapító
© 2019 Naty.hu. Minden jog fenntartva!